torstai 19. syyskuuta 2013

Kiire sinne, kiire tänne, mutta vihdoin postaus!

Hirmuiset pahoittelut postaustauosta, tässä on ollut kaikenlaista; olen ollut kipeänä, jolloin maannut sängynpohjalla, kokeita, mummon hautajaiset ja näin poispäin, joten en ole kerennyt tai minulla ei ole ollut fiilistä kirjoittaa. Vielä mummosta, hänellä on nyt hyvä olla ilman kipuja, vaikka meillä muilla on paha olla mikä on ihan ymmärrettävää, täytyy kuitenkin ajatella mummon parasta. Hautajaiset sujuivat hyvin, itse itkin ja tärisin niin, että hyvä että jalat kantoivat, mutta muistotilaisuudessa oli ihana muistella mummoa ja kuunnella muiden muistoja hänestä. Ikävä on suuri!

Fannille kuuluu hyvää, siellä se on vielä laitumella Nossen kanssa pari viikkoa, jonka jälkeen muuttavat taas talveksi tallille. Neidillä on ollut muutamia vapaapäiviä, jotka olen todennut olevan sille liikaa, koska energia kertyy ja sitten se onkin kuin päätön kana ratsastaa; juoksee kirahvina eteenpäin. 
Viime perjantaina menin sen kanssa ilman satulaa ja kuolaimettomilla muutaman vapaapäivän jälkeen. Kuten voi arvata, meno oli ihan järkyttävää eikä jarruja meinannut oikein löytyä. Kiikuin selässä kuin heinäsäkki, mutta kuitenkin tulematta alas maistelemaan sänkipeltoa. Käytiin edellispäivänä maastoilemassa Nossen ja Fannin kanssa tiellä ja metsässä sekä eilen olin yksin sen kanssa maastossa. Oli ihan kiva ratsastaa, vaikka kyttäili kaikkea ja energiaa olisi piisannut muillekkin jaettavaksi. Tänään äiti ja Janina menivät tallille Janinan kaverin kanssa ja liikuttavat molemmat hepat, koska Hennan kanssa ollaan hieman huonovointisia molemmat. Minulla siis kurkku ihan räkäinen ja kipeä sekä heikohko olo.




Kuten ylempänä mainitsin, hepat muuttavat alustavasti parin viikon päästä tallille takaisin ja saamme talliporukkaankin uuden ratsukon, Nikin ja Odin, joista olen blogissani myös maininnut muutamia kertoja. 
Muuttoa siis odotellessa!

Huomenna lähdenkin Kotkaan sukulaisille äitin ja Janinan kanssa, Fanni saa siis taas valitettavasti muutaman vapaapäivän, mutta ensiviikolla koitetaan taas pitää liikutus säännöllisenä ja siitä eteenpäin. 
Kotkassa menen ratsastelemaan, ainakin alustavasti sovittuna, kaverini hevosia Perleä ja Lanttia heille ja kirjoittelen varmasti postauksen siitä kuvineen kunhan kerkeän, joko Kotkassa tai sitten kun olen palannut takaisin kotiin.


Ajattelin myös kirjoitella ensimmäisen erikoispostauksen lähiaikoina, joten heitelkääpä aiheita, joista haluaisitte minun kirjoittavan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti