maanantai 20. helmikuuta 2012

Kuumetta, venäläistä popitusta ja vaikeita päätöksiä!

Ah, taas olen saanut kuumeen hommattua ittelleni, varmaankin lauantain takia kun mulla jäi takki yhden kaverin autoon kun vaihdoin autoa ja jäätiin sinne hemmetin lumipenkkaan kiinni niin hieman vilu tuli siellä autossa 3,5h istuessa...

Tälläsissä fiilingeissä mennään.


Tänään en siis päässyt tallille, tai oisin päässyt, mutten viitsinyt lähteä, että saan itseni mahdollisimman pian terveeksi kun töihin pitäisi mennä ettei nyt tässä hirveen pitkään kotona röhnöttäisi ja ei tule ylläpitokorvauksia Kelalta kun olen kipeenä (niin olen siis työkkärin kautta työkokeilussa päiväkodissa 3kk).
Äiti ja Janina kävi tallilla siivoamassa ja tekemässä iltatallin. Äiti hieroi Fannin kaulalihaksia kun ne on hiukka jumissa ja olivat harjanneet neidin. Jospa minä pääsisin sitten viimeistään keskiviikkona liikuttamaan neidin, ettei pääse energiaa niin paljon kerääntymään, että mennään taas pää kolmantena jalkana kenttää ympäri ;)



Olen tässä miettinyt vaikeita päätöksiä, joihin liittyy yhteishaku. Olen pitänyt ns. välivuoden kun lopetin Ypäjän Hevosopistossa kahden viikon jälkeen elokuussa, koska halusin vain pitää koko hevostelun harrastuksena sittenkin enkä halunnut siitä ammattia. Tässä vuoden aikana olen joillakin talleilla käynyt tekemässä aamu-/iltatalleja ja auttelemassa, sekä oli viikon töissä (työpaikka jääköön salaiseksi), mutta irtisanoin itseni kun ei ollut ihan sitä mitä minun annettiin ymmärtää. Nyt kevään yhteishaussa olen hakemassa lähihoitajaksi, mutta päätös on sinänsä vaikea, koska mietin haenko ykkösvaihtoehtona Naantaliin vaiko Kotkaan. Kotkassa on sukulaiset ja kavereitakin kun siellä asunut yhdeksän vuotta, ja jos Kotkaan lähtisin niin Fanni lähtisi mukaani, jolloin Janina tarvitsisi jonkun hoitopollen täältäpäin ja tallipaikkaa Fannille Kotkasta saattaa olla hieman hankala hakea, koska joutuisin kulkemaan busseilla, ellei mummini kyyditsisi minua tai ellen saisi skootteria, kun täytän 18 vasta tammikuussa 2013. Pääsisin kuitenkin Kotkaan asumaan yksin, mutta toisaalta taas ajattelen, että kun kaikki kaverit jäävät tänne, niin unohtaako kaikki mut? Tosin pääsisin jonain viikonloppuina ja lomilla kotiinkin tulemaan. Vaikeita tälläset elämän päätökset, täytyy vielä miettiä ja harkita asiaa järjellä ja loppuunasti.


Ainiin ja olen rakastunut tähän yhteen ja ainoaan biisiin mitä oon tänään kuunnellut varmaankin koko päivän :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti