keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Kiirettä pukkaa!

Hyi minua, taas olen jättäny päivittelemättä, mutta eipä oikein nyt ole kerennyt paljon koneella vierailemaan.
Olen nyt ollut tästä viikosta lähtien päiväkodissa työkokeilussa työkkärin kautta, joka kestää nyt ainakin aluksi 3kk, tykkään tosi paljon! Ne pikkuset on niiiiin ihania, kun olen 1-3 vuotiaiden ryhmässä ja työporukan aikuiset on tosi mukavia ja hyvällä huumorintajulla varustettuja. :)  ja kaikista pahin, mulla on käsittämättömän suuri vauvakuume!



Ja sitten olen ravannut pariin otteeseen lääkärissä, kun astmaoireita epäilty äitin kanssa jo jonkin aikaa ja nyt saatiin aikaseksi mennä lääkäriin ja nyt käynnissä sellanen astmatesti tai puhallusjuttu, josta sitten nähdään niitä mun puhallusarvoja ilman astmapiippua ja piipun kanssa! Vissiinkin rasitusastma, kun en pysty kävelemään enkä pyöräilemään yms kun en saa henkeä kunnolla...



Maanantaina käytiin tallillakin Janinan ja äitin kanssa. Itse siivosin karsinat ja tein iltatallin, kun Jansu silläaikaa harjasi Fannin ja kävi tekemässä sen kanssa maastakäsittelyjuttuja pellolla. Meni ihan hyvin, mutta säikkyi jotain olemattomia olioita pusikoissa ja peruuttaminen edelleen työnalla.
Tää on ihan käsittämättömän hauska :D

Keskiviikkona eli tänään Janina ja äiti teki iltatallin ja siivosi karsinat, kun minä ja kaverini Noora lähdettiin tekemään lenkki ilman satuloita Melexillä ja Fannilla. Pieniä ravipätkiä, mutta muuten käyntilenkki. Käveltiin yksi tie mikä on noin varmaan 2-3km päästä päähän ja reippaitahan molemmat olivat, mutta ihan hyvin meni poispäin tallilta.
Kun käännyttiin takaisin päin niin Fannille tuli hirveä kiire kotiin, ja ei meinannut pysyä käynnissä ei sitten millään, sai jatkuvasti pidätellä ja komentaa kun ei neiti meinannut tajuta mikä ero on käynnillä ja ravilla, lienee leikki jotain balettitanssijaa?
Heitettiin Melexille villa/huopaloimi mikä ikinä onkaan ja Fannille fleece ja sadeloimi kaulakappaleella kun oli hionnut, jonka jälkeen molemmat pääsivät vielä joksikin aikaa takaisin tarhaan.

Ja tässä toinen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti