tiistai 17. tammikuuta 2012

Ulkoasuremontti, ratsastusta ja kuvia!

Hohhoijaa, vihdoinkin ulkoasu saatu ainakin jokseenkin parempaan kuosiin, eihän mulla mennyt siinä kuin varmaan vaivaiset kolme tuntia. Mielipiteitä uudesta ulkoasusta kaivataan! :)

Eilen olin tallilla taas siivoilemassa ja laittamassa iltaruuat valmiiksi. Fanni ja kaverukset oltiin aidattu pienempään tarhaan, syytä en tiedä kun empä muistanut kysyä asiasta. Karvakorvilla oli heinät kesken, mutta Fanni kun näki isäni kädessä porkkanapussin niin voi sitä kiirettä kun tuli reippaasti portille ja saihan tuo pari porkkanaa ja myös Selssi (shet-r) ja Melex (lv-r) saivat porkkanat. Otin Fannin tallin käytävälle ja harjasin tuon. Ensin ajattelin meneväni ratsastamaan tielle, muttakun tallille tullessani huomasin tallin lähestein teiden olevan ihan jäässä, päätin jättää maastoilut toiseen kertaan sillä olemmehan Fannin kanssa jo kerran tänä talvena kaatuneet keskelle tietä, toista kertaa en välttämättä halua kokea. Menimpä sitten tuohon laitumelle ratsastelemaan taas pääosassa käynti- , mutta myös hiukan ravityöskentelyä. Olin laittanut Fannille oliivikolmipalat ja jätin martingaalin pois, tämä tosin ei sinänsä ollut hyvä idea, sillä neiti juoksi ravissa pää taivaissa ja oli jokseenkin kovasuinen, joten jatkamme vielä olympioilla. Isäni otti kuvia kun ratsastin ja minä puolestaan kuvasin joitakin tarhauskuvia neidistä.

Siitä, mitä tässä kuvass tapahtuu mulla ei oo hajuakaan. 





Fanni ja shet-ruuna Selssi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti