torstai 23. tammikuuta 2014

Mörköjä maastossa!


Meidän tämän päivän maastoreissua voisi liiankin hyvin kuvata alapuolella olevilla lauseilla, ainakin Fannin mielestä.

" Hähhähhää empäs annakkaan sulle kiinni, juoksentelen kuin villivarsa...okei, luovutan "
" Jos mä iha vähän koitan kiukutella tässä tallin pihalla niin ei välttämättä tarvisikaan lähteä "
" Apua! Tuolla ojassa on jäätä ja siitä on tullut vielä keltaisen väristä! "
" Oh no! Tuolla tien reunassa on iso kivi! "
" Ai sä annoit mulle pitkät ohjat, no sehän tarkoittaa vauhdin lisäämistä tietenkin! "
" Emmä nyt millään jaksais kävellä...jos mä vaan ihan vähän sipsuttaisin ravissa tai yritän ainaki "
" Postilaatikkoja, iik! Sieltähän voi hypätä vaikka mikä mörkö ! "
" Tuolla talon pihassa on peräkärry, APUA! "
" Ai käännytään kotiin päin, VAUHTIA TÖPPÖSIIN ! "
" Jos mä vaan ihan hiukan koittaisin huomaamatta ryöstää ravista laukalle..."
" Mähän olin ihan kiltisti lenkillä, mikset anna mulle namusia kun koitan sulosesti pyytää? "
" Mennään nyt nopeesti sinne tarhaan, kohta mä juoksen sun yli! "



Mutta, silti se on vaan niin mussukka <3

2 kommenttia: