maanantai 18. maaliskuuta 2013

kevättä ilmassa?

Ohhoh, on tosiaankin pitkä aika kun olen viimeksi rustaillut jotakin tänne, tosin mulla on pitänyt kiirettä päivästä toiseen enkä ole oikein kerennyt paikallani istumaan ja motivaatiokin on ollut hieman hakusessa.

Tuossa viime kuussa muutin omaan asuntooni ja olen viihtynyt oikein hyvin, tosin välillä laiskottaa tehdä ruokaa, tiskata ja siivota, mutta kyllä se motivaatio sieltä sitten ilmenee kun ottaa itseään niskasta kiinni. 
Toinen iso uutinen on, että sain vihdoin ja viimein kolmannen inssin jälkeen ajoluvan! Helpottaa kummasti kun pääsee kaahailemaan itse paikasta toiseen eikä tarvitse pyöräillä tai mennä bussilla!

Fanni voi hyvin ja kevään tullen alkaa tiputtamaan karvaa, ah miten ihanaa kun sitä leijuu jokapaikassa, tiedätte varmaan tunteen. Ollaan tehty kaikenlaista; maastoiltu, kenttäilty ja tehty paljon peltoreeniä. 
Tänään kävin ostamassa Fannille biotiinia ja lisää valkosipulia, kaikkea muutakin olisi tarttunut mukaan, mutta pitihän mun kävellä vaan katsellen ohi ettei koko tili häviä ;)

Eipä tässä oikeastaan kummempia, joten tässä teille vähän kuvia lauantailta joita koitan nyt lisäillä pikkuhiljaa :)! ps. Fannilla on uusi tukkatyyli!

oikeella fampula ja minä, vasemmalla henna ja nosse :)



laukkasuora?



hienona :)

häikäisikö?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti